Ayşe, hayatında ilk kez kendisi için bir şey yapmaya karar verir. Bu kararı vermesinde en büyük etken olan Kerem, aynı zamanda Ayşe’nin kurbanı olacağından habersizdir. Ayşe, Kerem ve kendisini ömür boyu birbirine bağlayacak hamleyi yaparak oyunun kurucusu olur ancak bu oyun ikisinin de içinden çıkamayacağı şekilde ayaklarına dolanacaktır. İşte Afili Aşklar böyle başlar...

  • 503
  • 309 041 612

Коментари

  1. Büşra Uygun

    Kral rıza güzel show yaptı 👅👅👅👏👏👏

  2. Kemal Bulduk

    broooooooooooooooooo

  3. Tatlı Kek

    Güzel Bir bölüm bizi bekliyor senarist bize kulak vermiş

  4. Mus Gghgg

    Ya cok seviyorum bu diziyi kerem dans etdiyi sarkinin ismini bilen varmi

  5. mert oyunda

    dizinin devamı canı gönülden istiyoruz ayşeyle keremin bebekleri olsun

  6. Melisa Bayram

    Kerem annem o sondaki yürüyüş ne kaosos8w8 kollar bir tarafa kendin bu tarafa wkkcod

  7. Aysel Mustafayev

    Cadı Ceydaa

  8. Aysel Mustafayev

    Ceyda her işe burnunu sokma

  9. Askerov Rumu

    Yhaaaa defalarcaaa izledimmm fraqmani

  10. Mustafa Yıldırım

    Kerem gazı aldı tabi ❤️

  11. NoBody

    Kerem çok tatlııı yaa💜💜💜

  12. Züleyha Bahçe

    Ecrin Su çobanın reklamı 🤮 iğrenç

  13. gul srt

    Bi daha fragman yaa lutfeeeenn

  14. Asuman Gönülalan

    Boğazlıyan bebesi olduğumu hatırlatırım 🤣❤

  15. Züleyha Bahçe

    İlk yazdım

  16. Oooo Tttt

    Sonunda💏👍🏻

  17. Neftah Delisi

    Son kısımda Yelda sinirden çatladı.

  18. Orhan Günay 34

    Abi Ayşe evde beni taşı dedi ama sen taşımadım

  19. Kerem KAYA

    Erkek merkek farketmezmiş yapcağınız sahneyi sKm millete bunu aşılıyonuz sonra taciz tecavüz olayları oluyo bu yobazlık değil temiz ahlak sizinkide medeniyet değil dümdüz orospuluk

  20. Sjdhhfhfhf Hfhfbfbcbcb

    BU NE YA

  21. Makelii İ

    6.16 da kumandalar kapalı normalde birisinde mavi diyerinde kırmızı ışık yanmalıydı

  22. Zahir Memmedov

    Yelda pislikiyle ceyda pisliyi😐😏😑

  23. Fatih Karaman

    Çokķkkkk güzel ama son 8 bölüm

  24. 1973yusuf

    Çok seviyorum bu diziyi oyuncular harika birbirlerine yakışıyorlar sizi çok seviyorum AFİLİ AŞK EKİBİ ❤❤❤

  25. Байрам Асланов

    artik ayse kereme soylesin yeldanin oyunlarini

  26. Terane Memmedova

    Kes ki volkan herseyi soyleseydi kerem in ayseyi sevdiğini

  27. OYUNCU GÜNLÜĞÜ

    Su videoyu bu soyunma sahnelerini bu yabanci izlese ne dusunur

  28. Pernise Zeynalova

    Ceydadan Nefret ediyorum

  29. lucy black

    Ayşe: “Ne yapayım ya bilerek mi yaptım?!” Kerem: “BİLEREK YAPTIN TABİ SEN ALDIĞIN BÜNU ATTİN ÜZERİNE” 😂😂😂😂 yemin ediyorum ikisinde bayılıyorum

  30. OYUNCU GÜNLÜĞÜ

    Bende yemek yemeyii seciyom ve evde ne var ne yok yiyom ama kilo almiyom 1 ay yedim yedim 2 kilo aldim 54 kiloyum napiyimmmm

  31. Kadirhan LoX

    Legends

  32. Charming nowhere to hide

    Şu Hülyanın "AY SKANDAL" deyişine bayılıyorum ya 😂

  33. Berfin Özcan

    Ahahhaha ayy kan geldi böbreklerimimi sagıcan😂🤣🤣

  34. sirany vicente

    siceramente Ayse tem muita paciencia com Kerem.. eu ja teria ido embora cuidar da minha vida bem longe desse homem ninguem, merece tanta humilhaçao

  35. sirany vicente

    decepçao acaba com o amor isso e verdade

  36. Hatice İçer

    Sizcede çok tatli opiyim deyipde öpmedimi

  37. Serhat Çelebi

    Yönetmen ve yapımcı arkadaş diziyi bitirecekseniz izlemeye devam etmiyelim malum güzel olan ne varsa romantik komedi anlamında yayından kaldırıyorlar. Şu reyting meselesini çözemiyorum hangi evlerde var cihaz neye göre ölçüleri alıp karar veriliyor. BGsel en büyük mecralardan biri diziyi bitirmeden önce burda bir anket yapinda öyle sonlandırın Diğer diziler gibi kendiniz yazıp oynamayın bizede maymun rolü biçmeyin.....

  38. Ertuğrul Basın Çelik

    Herif ney mg

  39. sirany vicente

    Esse foi o maior fora que Kerem poderia fazer com Ayse ...... coitada de Ayse denovo Kerrem apronta

  40. sirany vicente

    esse jantar foi o mais confuso e divertido que ja vi kkkkkkkkkkkkkkkk

  41. Letícia Abreu

    Eu amo um casal

  42. sirany vicente

    Ayse se preparando para mais uma batalha kkkkk ser esposa de Kerem nao e facial naoooooooo

  43. yurdagul kakalicid

    Son sahne disinda ; ben böyle berbat sira disi uyuz rüküs bir bölüm izlemedim ( bu bölümü yazmak için çok mu ugrastiniz yuhhh ) 👎👎👎👎

  44. Aysel Berenqova

    Ceydanin bakisinda cok nifret efiyorum ya

  45. Aysel Berenqova

    Gercekden yelda ya ceyda ya bir tane tokat ya gercekden yeldayi ceydayi hic sevmiyorum her ikisine cok gicik oluyurum

    1. Charming nowhere to hide

      Ceyda senin agzini cirarim

  46. * MD_ SAMA *

    www.l4ly.com/alz1 رابط 🔗 تحميل برنامج فوتوشوب picsart مهكرツ…

  47. Benim kanalım 40

    Iyi kurtardınız dizi elden gidiyodu💁🏼‍♀️

  48. تراب القمر

    🥰❤️

  49. elanur 1234

    Ohaa çok güzel bir bölüm bizi bekliyo ya😘😘

  50. Eftalya Akın

    arkadaşlar yorumlardan önünüze gelen bi kaç tanesini beğeninde trendlere çıksın

  51. Aziz Özdemir

    Oh be o pertlek gözlü ceyda iyi oldu karaktersiz yosma seni

  52. delimi bunlar

    Sonunda be

  53. Elif Tetik

    Eşimin saçı❣️❣️❣️❣️

  54. Nur Suslu

    Ayşe ne ara itiraf etti

  55. Zafar Nasymov

    Dizinin iyice poqunu 💩çıkardılar .

  56. Beyza Kale

    Geçen bölüm ne çirkindi ya🙄bu bölüm her şeyi söylemesi iyi olmuş

  57. Mel Light

    Dizi çok itici oldu inşallah bu saçmalıkları uzatmaz şu güzelim diziyi mahvetmezsiniz bu bölüm izlemedim

  58. free flight glasses

    güzel derlenmiş bir video

  59. Aysel M

    Biraz daha oynasınlar yeldayla çok eğlenceli oluyo ndkmsmcmv

  60. Jovan Ivanovic

    Sabri nerde ya???

  61. Gülnaz Bekdemir

    Bu sahneye ölünür❤

  62. Kitap sever

    Geçen bölüm saçımı yoluyodum ben yhaaaa!

  63. Kitap sever

    Sonunda bir şeyler olmaya başlıyor sanırım.Bu arada Kerem ,Ayşe,Gonca ve Volkan dörtlüsü müthiş değiller miiiiii?!

  64. Alemao 61

    her şeyi söylemesini bekliyoruz. o zaman dizi biter. ufak tefek girdaplar olacak ki dizi sürsün. bu arada Ayşe de güzel kız, Kerem de yakışıklı ...

  65. Gülşen D.

    Senarist akilli çıktı

  66. Çiçek Su

    Ayşe napti ki bu kadar

  67. aycan Arslanbaş

    Heh sizi böyle görmek istiyorum

  68. Canan Kandemir

    Abone olup destek olur musunuz🙏🏼 m.bgsel.info/video/video/ddvH1paNu6yvnMo.html

  69. Bilinmez Kişi

    Yelda’nın Firdevs olması dıslksksksjdık

  70. İlknur Benli

    O nasil bir dondurmedir kerem ayseyi aya gondermeye meraklisin herhalde!!!!!!!!!!!!!!!

  71. biznes zaza

    Bu bölümün iyi olmasını isteyenler sayımızı bilelim 👇🇦🇿🇹🇷

  72. Sezer Eray

    aq şu rızayı çağıran yaşlı dayı bi afili aşkda görüyom bi çukurda görüyom adam her kanala yayılıyor aq

  73. Zahraa Am

    Güzel 👍

  74. Murat Albayrakoğlu

    trendddd

  75. Nr Kn

    Ay şu ceydayla yeldaya çok sinir oluyorum abii

  76. Ailsa Ni

    Bu bolum Kerem i Ayseden nefret ettirdi mi bilmem ama, seyirciyi diziden soguttugu kesin. Olurda bu kadar mi kotu bir bolum olur pes yani.

  77. sevki dirik

    Son sahne olmasa bölüm hiç güzel degildi

  78. Muhammed Duman

    Offf çok saçmaladı ya diziyi tam beğendim

  79. ECRİN KOCABEY KPOP DELİSİ

    👒 👱 👗👛 👠 Bu ayşenin giydikleri her beyeni bir öpücük

  80. Şule Özçelik

    Geri ilk 5 e gidiyoruz hadi 🚀🚀🚀🚀❤❤

  81. Elma F

    Ceyda okadar cadi Allahim yarabi Bosna Hersekten selamlar

  82. Yunus Demirkaya

    Allahım yaa su ceydayi resmen boğucam yaa😡 Valla su Ceyda yüzüne bütün filme olan zevkimi kaciyoo yaavv

  83. Gül Hazal Yoloğlu

    Afıli Aşk

  84. sirany vicente

    e amor demais tanto cuidado assimkkkkkkkk muito legal kerem com ayse kkkkkk

  85. Yağmur Kurnaz

    Of ceyda

  86. sirany vicente

    kkkkkkkk Ayse mandando ve no coquitel kkkkkkkk e acha que vai encontrar alguem kkkkkkk

  87. sirany vicente

    Ayse ta igual a Yelda bebendo demaisssss kkkkkk Ayse nao confia em Kerem pra resolver os problemas juntos!!!!!!

  88. Ali Çakmak

    Ah sonunda itiraf etti yani

  89. Selim Ceylan

    Keşke insanlar izledikleri gibi beğenseler yaaa beğenmek zor değilki

  90. Chira Mustefa

    Bin kere izledim Çarşambaya kadar milyonlarca izlerim çok güzel bir fragman 😍😍

  91. Chira Mustefa

    Ne zamandır Çarşamba için heyecanlanmamıştım ve fragmana tekrar izlememiştim 😭 demem şu nihayet dizinin heyecanı geri döndü

  92. Gül Hazal Yoloğlu

    Senin tavırlarını yerler Nazmiye