Benim Tatlı Yalanım Resmi BGsel hesabıdır. Ayrı dünyaların insanları olan Nejat ve Suna’nın masum görünen bir yalanla başlayan ve izleyenleri sarıp sarmalayacak bir aşka doğru ilerleyen, sürprizlerle dolu hikayesi...

  • 663
  • 121 777 103

Коментари

  1. Kubu Handmade

    Senarist, hani insan guvendigi kisiye '' sana bir sir vericem ama kesinlikle kimseye soylemeyeceksin...falanca filanca beni tehdit etti...'' Ne bu salaklik.Gercek hayatta kim en yakinina dusmanlarinin kendisini tehdit ettigini soylemez ?

  2. Berna Öztaş

    Şu rafetin ağlamalarına dayanamıyorum yaaa 💕 💕 💕

  3. SeMa

    Kayrus ne ya😅

  4. Kubu Handmade

    Tamam baydi artik, bu izledigim son bolumdu...Yarisinda biraktim...Sacmalik.

  5. Gaye Aydın

    Nejat da dağılınca dünyayı unutuyor. Suna'nın karşısında bu kadar güçsüz durursa Suna da fedakarlık etmekten kaçınacak bir karakter değil. Zaten bi de kendi annesinin şokunda. Yaptığı doğru değil ama Nejat'ın çektiği acı ve söylemleri Onu buna itti. Ağlamayı bırakıp, süreci en doğru şekilde yönetmeyi tercih etmeli Nejat da. Senaryo olayı buraya getirmek üzere gelişiyor ancak Hande Aylin oyunlarının hep başarıyla sonuçlanması uzadı, yordu izleyiciyi artık.

  6. BAKIŞ AÇISI

    23. Bölüm fragmanı gelsiiiiiiin🤯🤯🤯

  7. Ulviyya Bayramova

    Burcu serkan sahnelerine bayılıyorum. Harikalar çok komikler 👍🏻😍

  8. BAKIŞ AÇISI

    Artık sunanın salklıklarından bıktım herşeyi nejata anlatsın

  9. BAKIŞ AÇISI

    Hayri saniyeyi mi aldatıyor

  10. Elvin Şenol

    Hayri ‘nin kapıdaki tipi😂

  11. Merve Öztaş

    Nejat ikinci kez terk edilmesin lütfen

  12. Ulviyya Bayramova

    Bu hayri evli falan mı? Yazık saniyeye ya 😕

  13. Temiz Ayhan

    Tam terbiyeli güzel ahlaklı bir dizi görünüyordu.. şimdi ikidr bir ağızdan öpmeler felan fıstık.. işi cıvıttı. Birde sunanın sürekli kayrayı şapur şupur öpmesi kulaklarımızı sızlatır oldu.. bu ne saöma sapan yüz kere öpmek.. şapur şupur saçmalık gibi.. Resmen abartı.. en sonunda babasınıda öper oldu.. Sanki öpücük hastası

  14. Yomnicorn

    I am such a big fan of Turkish drama series. I love all of the shows but this one is getting on my nerves. I don't understand why is Suna poorly written? She either lives in fool's land or she is trying to make us go mentally numb. I think the villains in this show aren't witty, it's actually Nejat's 'so called' loved ones are stupid that's the reason why he is in this place. I can't believe first she and Serkan both are holding information, which can actually help Nejat in order to see the full picture and to make rational decision. I really hope they fix these issues soon with complete satisfaction of audience or else, I, at least won't continue watching this show.

  15. Temiz Ayhan

    Bu dizininde iyice b... çıktı artık gıcıklık verir gibi olmaya başladı. Ancak dangalak kandırır gibi.. sanki seyirci aptal aptal olaylar çıkmaya başladı.. Ne güzel adam akıllı bir dizi gibi gidiyordu şimdi tepe taklak oldu

  16. NigHtt_22

    A

    1. NigHtt_22

      E

    2. NigHtt_22

      D

    3. NigHtt_22

      C

    4. NigHtt_22

      B

  17. Oyuncak tv Oyuncak tv

    🤣

  18. Fenare Talibova

    Kac yilliq is adami ne bir tanidigi var ne de guvenli iscileri sirketde hami satiliq mence dusduyu durumu haq ediyo yalniz bosuna saga sola saldirmayi bilir

  19. baheli bek

    ne sacma son

  20. elifsu sağıroğlu

    Hayrinin sırrı bu demek başka ailesi var

  21. Dopelique

    1.53.12 de suna'nın burcuya kıyamam salak bakışları dkxmkdkxldlxlldöcld

  22. Ggg 2007

    Azərbaycandan baxanlar +1

  23. Ahmet Hakan Kayaoglu

    KEREM CAN💜❤💜❤💜KAYRA

  24. Ulviyya Bayramova

    Sunayı oynayan aslının gerçek hayatta da dizinde sorun var. Kız menisküs ameliyyatı olmuş. Hatta sonrasında komplikasyon gelişmiş. Diziye devam etmesi bile mucize. Salın artık kızı 🤦🏻‍♀️

  25. KİTAP KURDU

    Ya yeter 3 bölümdür sunanın ayağı sakat düzeltin şunu bozdunuz diziyi

  26. VAY İNANİLMAZ

    Eger suna nejatı bırakıyorsa suna diziden ayrilıyorsa dizi final olur suna iyi bir rol oynamiyor benze fantastik olmasi lazim suna aylini arastiracak aylinde yakalanacak aynen handede oyle olacak nejat handeyide aratiracak gerçekleri ortaya çiksin ne bu yalanları inaniyorsun suna hanım bir romantik yok siddet korkuya benziyor artik dizinin artik benim tatli gerçeklerim olacak

  27. Байрам Асланов

    her beyeni pervinin iyilesmesine destek

  28. Lamia C

    SENARYO IYICE SACMALADI YANI.... FINAL YAKINDIR; BU GIDISLE COK SEYIRCI KAYBEDERLER !

  29. SVETA Iskenderova

    Kim istiyor hande ile aylini 🤞🤞🤞🤞😈😈😈😈😈😈😈😈bogsun 👇👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  30. ekmek parasi

    Böyle akıllı kadınların kendilerini böyle durumlara koyması ne saçma

  31. ekmek parasi

    Noldu bu kızın ayağına

  32. sudem şahin

    Artık nejat çok değişti suna olmadan önce daha değişik mutsuz biriydi suna gelince terk edilmiş baba rolü pek yakışmamış güçlü değilde acılı olmalı lazım ve saçlarında değişti ilk bölümler çok güzeldi aynı şey sunada ve kayradada var yapmacık oldular

  33. Idk Idk

    qqq

  34. Idk Idk

    qqq

  35. Y@zy@ğMuRu

    Rafet neden hep hirpalaniyor? Neden hep saniye azarlayip ve aşağılıyor her bölümde dikkatimi çekiyor. Abisi değil sanki hic saygi yok, sinirlerimi zorluyor saniye!

  36. Idk Idk

    rrr

  37. Idk Idk

    qqq

  38. Idk Idk

    rrr

  39. Hedy Bethany

    Oh no what 😮 happened with Suna?

  40. Irini Kourtidou

    Bu etigin cok sacma Sunacim.

  41. Julia J

    💖💖💖💖💖💖

  42. Xayal Yusufzade

    Hayir kesinlikle hayir bitemez sunna yalnis yapiyoursun geri don necat sunay bul evlenin yoksa birdaha izlemem budizyi .......

  43. Hülya Cimsit

    Bu serkanin hareketleri beni sinir ediyor. Bu nasil bir senaryo??? Resmen ergen. Burcunun düstügü durum cok ayip yani yapmayin.... salaklikta bir yere kadar... serkan gene yerse bu numaralari seyirciyle dalga geciyorsunuz derim

  44. Nicole Alexandra

    Herhangi bir hesaba / cihaza erişmekte sorun yaşıyor musunuz? Marsdhacker seni korudu. Marsdhacker güvenilir bir gruptur. WhatsApp, Facebook, e-postaları kesmek için yetenekli okul notlarını, kredi notunu yükseltmeyi ve çok daha fazlasını değiştirin. Onlarla çok sayıda hesapta çalıştım ve Güvenilirliklerini kanıtlayabilirim. İletişim: [email protected]

  45. Mor Mor

    Şu adamı bi terk edip durmayın mk

  46. мерем meryem

    Yuh ya bi hayri kalmışdı. Onuda bozdunuz. Böyle giderse diziyi izlemiycem. Geldürüyodu önceleri şimdi alatıyo.

  47. Ervaa

    Çok saçma suna herşeyi anlatabilirdi nejatı üzmesine gerek yoktu taşınmak ne alaka hayrinin çocuğu varmış burcu Serkan en sevdiğim ikili berbat bir durumda kısaca bölüm berbattı katılanlar👍

  48. nezihe aktaş

    Bu bölüm muhteşem diye ağlattılar

  49. мерем meryem

    Butun dizileri yazan aynı kişi qaliba. Hep adamın eski karısı geliyo. Mutluluklarını bozmaya çalışıyo. Yada hande gibi karakderler oluyo.

  50. Ülfet Bahar

    A)Arkadaşlar şunu biliyoruz ki bu bir film ve gerçek hayatta handeyi,aylini ve nejatı suçlamamıza gerek yok B)gerçek hayatta aylin ve hande boyle terbiyesizlik yapmazlar C)tabiki de gerçek hayatta bu olaya benzer şeyker olabilir

  51. MGTV22 gencoglu

    Nasıl bitti ya olamaz hayır ayrılamazlar 😭😭😭😭😭😭😭😭😭kayra çok üzülecek bende😭😭😭😭😭😭

  52. Esrasa Nasoua

    Aylinin kolunda ne yazio

  53. Erdem D Yasin

    Bu oyunu" Arkadaşlar iyidir." dizisinde de oynamışlardı.Bunlar acı biber yiyerek oynuyorlar.

  54. man over

    Dizinin saçmalamaya başladığı net.Diziye göre 2-3 hafta sonra asıl velayet davası görülecek ama nejat çocuğundan ayrı kalmasın diye suna ayrılık kararı alıyor.1 hafta önce,velayet davasında aile ortamı önemli diye evlilik kararı alıyorlar.Senaryo'nun tıkandığı belli,götürebildiğimiz kadar götürelim düşüncesi ile saçmaladılar.

  55. deticom

    Krall.... yarumlardan anladigimiz olayi yine yeniden basarili sekilde ekseninden kaydirmis oldugunu anlamak muazzam :) tebrikler aynen devam 👍

  56. Veronica Dinamarca

    Me encanta esta serie pero........espero que los guionistas no se pierdan en algu'n laberinto desconocido y creen una nebulosa en esta serie que es muy entretenida y simpa'tica , con buenos actores y como he opinado antes bastante real....ojala' revisen los comentarios para que se den cuenta si van en el camino correcto .

  57. Cemile Bayramova

    Aylin kızını geeçekden sevdiyini bir şekilde isbat eder , onu babasına verir,kendisi de yakında bir eve taşınır.çoçuğunu sıkca görmek için,sunayla Nejatın düyününe de yeni erkek arkadaşıyla gelir.Burcuyla Serkan nişanlanır,Bir tek Hande yalniz kalır,e ona da müstaakdir, benim senaryom da bu. Mutlu son.çünki yorum yazsam da bir daha izlemen baaaaay

  58. Zeynep Ve Gülsena

    Fragman gelsinnnnn

  59. Eymen Şenci

    Bir ayak incinmesin de çok uzattılar ya

  60. yıldırım celik

    Şu furkan ın oyunculuğu nun buralarda heba oluşuna çok üzülüyorum

  61. Kral Castıel

    Final haberleri okuyorum bazı yerlerden inşallah gercek degıldır

  62. Ayse Ashrafi

    sunanin ayagina ne olduki 3=4 bolumdur deynekle geziyor sanirim gercek hayatinda problem oldu

  63. Yagmur Duygu

    Suna duuyunsuz,nikahsiz Nejatin evinde qalmaga,bir yataqda yatmaga cesaret tapir,Aylinin onu tehdit etdiyini demeye cesareti catmir.

  64. karmacounselor

    at 2:08 when they are doing this activity and at many other times in this series, they are so natural it feels like I am watching their home movie, and not a fictional story...well done!!

  65. Zeyn Er

    Bölümün en anlamlı sahnesi Rafet ve annesiydi. Onun dışında TEK sevdiğim yer olmadı. Daha düne kadar çizgisini bozmayan bir dizi oluşuna hayret ediyordum ama şaşkınlığım kısa sürdü tabii ki. Bir tane diziyi de mahvetmeyin artık ya! Suna'nın her fırsatta Nejat'tan vazgeçmesi saçmalık.

  66. Yusuf Alkurt

    Ben şahsen artık izlemiyorum hatta çevremizden kimse izlemiyor.! İnsanları keriz yerine koymaktan vazgeçin artık Hande şantaj yapar suna ok Aylin şantaj yapar suna yine ok. Yahu bu zamanda bırakın batıyı Anadolu’dan bir köyden kız getirin sunanın yaptığını yapmaz kalkar herşeyi anlatır yav. Saçma sapan senaryo yüzünden diziyi izlemekten vazgeçtik.

  67. Mina quliyeva

    Day bu sakatlik neden bitmiyor?

  68. Elif Gümüşler

    BIKTIM SUNADAN

  69. Edis Görgülü

    Suna'nın bacağına ne oldu? Aydınlatın beni.

  70. El1ff

    Serkan'la kavga olayındaki gibi kurgulu ters köşe olabilir mi bu "bitti" 🤔

  71. F Yaren

    1:43:52

  72. جاره القمر

    Bilmek istiyorum bilki bir şans ver yadan 🍀🍀

  73. Davut Akıcı

    Bu kadın iyileşmedimi yeter ardık görende trafik kazası geçirmiş

  74. Barış Tesisat

    dizi önceki bölümlere dönmeli komedi dizisini entrika dizisine çevirdiler kızım 11 yaşında o bile artık gülmüyorum baba komedi filmi seyredelim diyor sanki baş rol aylin ile hande acil ilk bölümlerin kalitesine dönün kardeşim yeterince entrika ve intikam dizisi var

  75. Zeynep Gurer

    videoda bi yanlışlık var sanki

  76. Lilith

    SUNA AYLINI SES KAYDINA ALSANA KAFAYI YICEMMMM

  77. Pinata Msp

    Artık ASLA bu diziyi seyretmem bu ne sinirden yaşlandım burada senarist yapma etme sunayı bu kadar akılsız saf yapma yaa sinirim bozuldu

  78. Azm Trn

    Şu sunanin bacağı iyileşsn artık yahu ne bu bole kaç bölümdür

  79. Mehriban Gasimova

    Aslı Bekiroğlu çok güzel ,çok başarılı oyunçu.Uğurlar Canım

  80. Nİsa İLHAN

    Serkan kuzu oldu

  81. Nuray Kezim

    Bu Serkan hasta ml 🙈

  82. Fatma Sönmez

    Şu sunanın ayağı düzelse artık

  83. The And

    وين ترجمه

  84. Janna Rashova

    Suna bu aralar bir tuğaf

  85. Idk Idk

    qqq

  86. Ferdi Solmaz

    Rafet:Enise teyze gel gel saniye delirdi Ya komik degil ama cok gulesim geldi

  87. Jacira Medeiros

    Não gostei da atitude de sunan. Fez a mesma coisa que aylin. Deixou um bilhete para nejat e é foi embora. Não a atitude de sunan. Mas uma decepção e sofrimento para o coitado do nejat. 😢😢😢

  88. Nocnaya Sova

    Keske Hande Tolga'yla gitseydi. Bence onun burda olmasi cok yersiz.

  89. önce vatan

    bir dizi başlıyor son bölümüne kadar kötüler kazanıyor,planlarını başarılı şekilde gerçekleştiriyor, final bölümünde apar topar planlar ortaya çıkıyor ve mutlu son. izlemeyi istediğimiz sahnelere sadece iyilerin kazandığını o son final bölümünde görebiliyoruz ,senaristler dengeyi sağlayamıyor izleyicide bu yüzden sıkılıyor .

  90. Heja Su

    Valla senarist akılıdır bunu yapmaz dedim ama beni yanıltı ya... olmadı uzatmakta sıkıntı yaşıyorsa bence biz hayranlar olarak destek verelim yoksa sıkmaya dogru gidiyor

  91. Ridvan Devrim

    Mois a la fin du bolum jais pleurer

  92. Cemile Bayramova

    Geçen bölümden bi şey yazicam Nejat hakkinda,bizi salak yerine koyuyorlar. Ne kadar severse sevsin şirket sahibi bi insan iflasdan kurtulmak için yaptığı defileye giderken yarı yoldan kızı için geri dönmez.tirnaklarıyla kazandığı bi şirketi çoluk çoçuğa bırakmaz. Kiz zaten evdeydi,kaçmıyordı ki. İyice salak hesab ediyorsunuz bizi. sanki biz çoçuk sevgisi ne bilmiyoruz. İnsanın me' sul olduğu şeyler de var hayatda

  93. Çevrimiçi Kız

    Pervinin burnu çok değişik yapısı mi öyle yoksa bir kasa sonucu mu öyle olmuş acaba

  94. Elcin Askerov

    Bu serialda sey oldu bir Hayrinin siri derdi qalmisdi🤔

  95. Cemile Bayramova

    Bilmen katilirmisiniz ama bence bu 2 dizi bir birine çok benziyor afili aşk ve benim tatlı yalanim. Kim kimden çaliyor bilmem ama handenin hareketleri afili askdakı ceydaninkilerin tip a tip aynısı. Ben 2sini de biraktım .göz ucuyla bu bölümü zar zor yariya kadar izledim,sıkılınca biraktım. Allah senarisrlere insaf versin bizi böyle alışdırıb sonra biktırmasinlar

  96. Sanaya İrani hayranı Sanaya

    Salak Suna🙄🙄🙄🙄😏😏bakın ne kadar uyumlu oldu

  97. Acıktıran Tarifler

    Tarık ve zeynep

  98. Meryemce Ylcn

    Bu Nejat da yazık ya iki kere aşk acısı çekti

  99. Göktürk Mehmet Bilir

    Suna hiç akıllanmayacak başlarım iyi niyeyine ya anlat işte herşeyi ses kaydı al hakime falan ver işte

  100. fernweh

    BİTTİ evet bitti artik izlemiycem