Çok Güzel Hareketler Bunlar, ilk bölümü 7 Mayıs 2008'de Kanal D'de yayınlanan eğlence programı. Yılmaz Erdoğan yönetiminde BKM Mutfak oyuncularının sahne aldığı programda, önceleri seyirciler de puan vererek oyunlarda etkin olmuş, daha sonra ise bu uygulamadan kalkıp yalnızca skeçler verilmiştir. Yılmaz Erdoğan'ın kardeşi olan Deniz Erdoğan, çok bilindik bir melodi olan Camptown Races isimli Amerikan halk şarkısına söz yazmak suretiyle programın jenerik müziğini hazırlamıştır. Ayrıca ekibin Çok Filim Hareketler Bunlar adlı uzun metraj sinema filmleri 26 Mart 2010'da gösterime girmiştir. 26 Haziran 2011 tarihinde de program bitmiştir.
Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle 10 Şubat 2019 itibariyle Kanal D'de yayınlanmaya başlamıştır.

  • 101
  • 1

Коментари

  1. Daşqın Allahverdiyev

    Salam hər kəsə ,gözəl olmuş ay balam 😅

  2. Kafasız Adam

    Yalnız bir hata var. Burası Avrupa değil Türkiye. Dolayısıyla doktor veya hemşire bir fırıncıyla türkiye de evlenmiyor.. mantık hatası oluşmuş..

  3. Nur İnan

    Merhaba bir şey sormak istiyorum ezik müzikalinde Ayşe karakterini kim oynuyor başka hiçbir skeçte göremedim

  4. Huseyin T.

    Yılmaz denyosu Ersin'in cevaplarını beklemeden bir diğer soruya geçiyor

  5. Deniz Demirer

    Ya çok güzel bu seri devamı gelsin

  6. T.R GASTER

    Açın kapıyı yazın

  7. itsmysavage

    UFAK TEFEK CİNAYETLER SKECİ GELSİN LÜTFEENNN EFSANE OLUR LÜTFEN MERVE DE CEMİLE OLSUN TÜM OLAYLAR GEÇSİN

  8. Big Smoke

    bad guy güzel olmuş 🤣🤣🤣

  9. Emre Kurt

    Hâlâ izleyip hala gülüyorum 😂😂😂😂

  10. Fatma Akyol

    Çok iyi

  11. Fatma Akyol

    Çok komik

  12. Rovsen Huseynli

    Azərbaycan🖤🖤🖤

  13. By Benito

    Evliya aynı Yürüyen Ankara Anüüüü!!! :)

  14. Süleyman Eren

    56.09 da espriyi anladım

  15. Elifnaz Kuş

    R.I.P

  16. ihear iforget

    Metin'in skeçlerde oynamayıp yılmaz hocanın yanında oturmasının sebebi ne?

    1. By Benito

      Asistanı

  17. YUSUF YILDIRIM

    03:20 den sonra kuraklıklar değişiyo bi tek ben mi farkettim

  18. Meleknur Tekin

    Yasinin vücudu çok iyi ya her elbise oluyor adama sjkdkdlsk

  19. Danger Gamer

    evliya fanıyım

  20. { P E A C H }

    Bad guy föndermesi müq bi boş yapma dah

  21. YAĞMUR TUNÇ

    Atakan abinin in şiiri çok güzel buna bir şabalabalup alalım ldfmkföc

  22. ÖZGÜR Akbaş

    Kœr saza r k

  23. Elmas Özer

    Ezgi Michael Jackson a benziyor yav

  24. Mücahit Ünal

    43:25 aşk 101 diyo asfuasıpjfğoa

  25. Reaction Reaction

    Ersin tipki Yilmaza benziyor ya. Sanki onu. Oglu. Boyle gen olurmu lan ...

  26. YUSUF MERT MUTLU

    Ece ünerin takliti güzeldi

  27. Dropp Gamer

    atakan kimi sevcekse sevsin sizene

  28. Nurlan Huseynov

    👍👍👍👍👍AZERBAYCAN REKSİ MOHDEŞEMSİNİZ 🏆🇹🇷🇦🇿🇹🇷

  29. ARZ Joker

    11:00 1 yıldır komada 1 ay önce işe girmiş bu işte bi terslik var ama bilmiyorum

  30. Aze Gaming

    39:55 Azerbaycan şarkısı değilmi ? Azerbaycandan salamlar

  31. Yusuf Evren

    Televizyondan izleyenler bu hatayı bulmuştur: Sadece Bir günde bütün skeçler olmuyor her gün farklı skeçler oynanıyor ve bunu bir videoda toplanıyor.Çünkü Farklı zaman saatlerinde oluyor.Görenler +1

  32. Muhammet Şahin

    kbbzbnin bhuygvpiç

  33. Mert Colok

    Helal olsun çok komik

  34. Yiğit 3460

    Çok iyi yapmışlar bölmü ellerine sağlık alkış👏👏👏👏 hak ettiler

  35. Deniz Özbaran

    ERSİN KORKUT KRALDIR 👑

  36. ayaz metin

    ersin abi için +1 ersin abi çok üzüldüm

  37. Songül Ebrar Yıldırım

    Alt yapının skeçleri çok iyiydi dünür -19 çok iyi

  38. Sümeyye Yıldız

    10 bin beğenme vardı bende beğendim 11 bin oldu

  39. Nicat Qasimzade

    Billie Eilish. Bad gut

    1. Nicat Qasimzade

      Pardun bad guy

  40. Yiğit 3460

    Ne güzel yapmışlar 👏 hak ettiler

  41. Beren Pala

    Ya ailem nereye gitsem 5 yada 6 kere arıyo sıkıldım artık😔

  42. Özge Başalak

    Çok güzel hareketler bunlar sevenler beğensin

  43. makbule korkmaz

    Keşke 2.sini de yapsalar

  44. jkfgm vkglt

    Survivor skeci yine gelsin

  45. Özge Başalak

    Atakan abiyi sevenler beğensin

  46. Dark Veydır

    Metin neden oynamıyor ya

  47. Ömer Ayyıldız

    Kuruna -ersin

  48. sefa kaya

    begüm aşığım sana

  49. Hatun Güney

    Bad guy kısmında koptum

  50. A. GL.

    Bildirim gelmedi

  51. Asrin efe Tuncel

    Ja de bir film var dünya savaşı sırasında bir gece 6galatasaray gençlerbirliği

  52. Berk Alemdar

    5:10 ve sonrası

  53. Alikerim Ünallı

    Gönüllüler Şampiyon

  54. Beren Pala

    Atakanda iyi cesaret varya o akrostaşi okumak büyük cesaret ister😂😂

  55. Asrin efe Tuncel

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  56. Asrin efe Tuncel

    Kick

  57. Asrin efe Tuncel

    Sa

    1. Yusuf Evren

      As

    2. Denizin Kanalı

      As

  58. Berk Alemdar

    3:50 3:56

  59. İlke G

    🙏🏻

  60. Yiğit Giray

    ersin de siyah giyiyor galiba acu küçük kıyafetlerini ona veriyor

  61. Asrin efe Tuncel

    Krkcej

  62. Elazığspor 1967

    Yaş sınırı 0-13 çağa çoluk dolu.

  63. once vatan

    Lazkopat en iyisi

  64. tıpçı bey

    Allah affetsin ama okulu gram özlemedim😂

  65. Deniz

    ana kadronun skecleri cok fazla hizli ilerliyo

  66. Köksal ÇOLAK

    Arife daha fazla görev verilsin (+1)

  67. Narcan payitaht

    İnsanlık için riske giren insanların iki dünyada da ödülleri vardır.

  68. mehmet ali kılıç

    Şu erkekler artık kadın kılığına girmekten vazgeçsinler böyle ucuz komikliklere gerek yok. Hayır sanki kadın oyuncu kalmadı sette. Saçma sapan haraketler.

  69. İpek Aslan

    Ooooo

  70. ASLI ERDEM

    ozan ve ayşegüle özel skeç gelsin

  71. oğuzhan avşar

    Metin pıhlıs niye oynamıyor

    1. Gizem Salda

      O çırak olarak yılmaz hocayla eğitim gördükleri yerdeler

  72. GS SEVDALISI

    Arif neredeydi ?? (Arka planda bile olsa oynuyordu)

  73. Zafer Göl

    bts nin fire şarkısı hep btst çıkıyo önüme

    1. Zafer Göl

      ezik müzikalinde

  74. ahmet pek

    36:00 müzik billie eilish in BAD GUY adlı parçasından:)

  75. Ayse Yıldız

    Ersin sen tam bi kralsın ya mükemmelsin mesi sevgiyle anıyoruz

  76. Free fire Ayhan

    Sevilyorsunuz

  77. Beratcan Tuncel

    ilk skeçi izlerken utandım kötüydü

  78. Zade Gönül

    Ersin 2020 survivorda degilmi

  79. Efe Irmaklı

    𝗜̇𝘀̧𝘁𝗲 𝗱𝗲𝘃𝗮𝗺 𝘀𝗸𝗲𝗰𝗶 𝗯𝘂 𝘀𝗸𝗲𝗰𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗶𝗹𝗶𝗿.𝗢̈𝗻𝘂̈𝗻𝘂̈𝘇𝗲 𝗴𝗲𝗹𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗸𝗲𝗰𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗶𝗹𝗺𝗲𝘇.𝗦̧𝗶𝗺𝗱𝗶 𝗸𝗲𝘀𝗶𝗻 𝗯𝘂 𝘀𝗸𝗲𝗰𝗲 𝗱𝗲𝘃𝗮𝗺 𝘀𝗸𝗲𝗰𝗶 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗮𝘇𝗹𝗮𝗿.

  80. BEROLETTA A

    Süperdi bayıldım

  81. Hasan Alper Kurnaz

    AMC siîns

  82. Logolandık Designs

    Metin yalandan gülme lan

  83. ihsan ersoy

    Cenan, Çok büyük bir sanatçı olacaksın, göreceksin...🙂 Şimdiden epey yol aldın bile! (Şiveye bu kadar yüklenme; O'na endekslenir, daralırsın!) Sevgiler

  84. nazlı gül

    ağladım :'(

  85. BRAWLER - EYMEN

    Arif cidden çok gelişti

  86. HATİCE BERBEROĞLU

    Ömer Faruk çok yakışıklı ve sempatik diğil mii yaaa

  87. bobohu lover

    Yasin ne kadar güzelsin hahahshd

  88. Erva Güneş

    Skeç bile olsa ‘corona bitmiştir’ lafını duyunca insan duygulanıyor...😢

  89. Babaneyapsin Simdinapiyosun

    0:50 o nasil bir cumle mq

  90. Tae95 kook

    400 dislike Güldür Güldür ekibi

  91. Ceyda Bıyıklıoğlu

    Metin niye oynamıyor

  92. FeyzanuriXX Diker

    Skeçler 14:03 de başlıyor

  93. Adam Smith ?

    mimik oynamadı

  94. YalnızKurtlar

    Diyorum ki açın kapıyıdaki Nejdet abinin ayıldığı bi skeç oynansa güzel olmaz mı

  95. merhabalar arkadaşlar

    39.25 metin yok skecde eksiklik var

  96. Elifnur Çolak

    Ezik Müzikali daha çok gelsin bayılıyorum klgföçh

  97. Doruk Özen

    Ben saçma bi r şekilde bu şarkıyı seviyorum

  98. Adam Nano

    Boru makarnadaki sıkıntı ne !!!! Ne!!!!!!

  99. Hüseyin KAPLAN

    Gerçek her bölümü nüzü kaçırmadan izliyor en sevdiğim tiyatrocular beğüm abla Hamza abi ve atakan abi atakan abi ve Begüm abla ezik müzikali serisinde gerçek çok iyi oynuyorlar Hamza abide çok tatlı o da hangi skeç te oynarsa oynasın çok iyi oynuyor +1leyin görsünler

  100. Ayşe Naz Ese

    ERSİNİ GÖRÜNCE ÜZÜLENLERRR